Fresh from the owner...

12 October 2012

Tetap sama.


susulan mencari kucing semalam. aku tetap je nampak si meow ni seekor je. yang dalam bulatan tu sebab ada yang tak berapa nak nampak kucing tu kat mana kan? sebenarnya boleh je aku besarkan pic tu tapi saja berniat kejam dengan kamu dan kamu. aku pilih large saja. jadik memang sakit biji mata la nak carik kucing tu kat mana kan. hahaha...

ada lagi kat mana-mana? sebab aku dah habis zoom rasanya. aku guna photoscape untuk zoom dan check tapi tak jumpa pulak lagi seekor. pic ni aku cilok dari FB. daripada komen-komen tu ramai jugak yang cakap ada dua ekor. tapi tak sebut pulak kat mana. yang aku jumpa sampai cerah seekor ni je la. ni mesti auta je orang-orang yang komen tu kan. dasar la...




my foot: ina, wanieys dengan rai... dah boleh nampak ke kucing tu sekarang? ngeee...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. kalau dah bulatkan camtu tak nampak gak boleh cucuk bijik mata..hahaha..

    ReplyDelete
  2. yeahhhhh...Akhir nye cik dah jumpe lah dearrrrrrrr :DD (tepuk kaki)
    Nak tau tak????

    ReplyDelete
  3. Ha ah, yang jugak la sekor yg saya nampak tu. Yg lain macam bayang2 je. Rasanya auta je la org lain tu.

    ReplyDelete
  4. saya langsung tak nampak sbb gambar tak keluar sampai sudah...hahahaah..kritikal sudah bb

    ReplyDelete
  5. keciknya kucing tu.. sekali pandang memang tak nampak langsung...

    ReplyDelete
  6. oooo dekat situ ke.. br nampak.. hihii

    done VW

    ReplyDelete
  7. oooo dekat situ ke.. br nampak.. hihii

    done VW

    ReplyDelete
  8. hahahaha kt situ nampak dh..seyes wani xnmpak sblm ni...

    done VW & derma organ :)

    ReplyDelete
  9. sis..tengok sini^^

    http://azlyiejah.blogspot.com/2012/10/cari-kucing-tersembunyi.html

    ReplyDelete
  10. dh bulatkan terang2 dh nmpk...sekor lagi pah ceroh tak jumpe..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign