Fresh from the owner...

19 October 2012

Sudah mahu pulang.

sedang berkemas-kemas. bilik kena kemas dulu sebelum balik. kena sediakan baju anak-anak. nanti kejut bangun, mandi terus siap. makan roti je la pagi ni sebab tak sempat masak. husben pun tak sempat sampai rumah. jadik balik ni dia orang tak tengok abah la. semalam dah bebunyi tapi nak buat macam mana. abah kerja. tak boleh nak lari-lari macam tu je. lain la kalau tempat kerjanya 15 minit perjalanan je. ini sejam baru boleh sampai rumah.

pukul 8 akan bertolak dari sini dan balik Pahang. insyaAllah kalau tak ada aral, Isnin akan balik semula ke sini. ikut cuti si Kerry la sebab balik ni pun nak ambik barang yang ada kat rumah ayah aku kat kampung tu. hehehe... doakanlah perjalanan kami semua selamat ye. kalau berkesempatan aku blogwalk kat kampung je. laptop tak bawak balik pun. tinggalkan kat husben sebab dia mesti bosan tinggal sorang. esok dia tak kerja sebab pertukaran shift. lagi la dia bosan tak tahu nak buat apa. ngeee...

nanti sambung ye.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. Sal balik ngan anak2 je ke? Hati2 ya

    ReplyDelete
  2. as salam,

    may save journey yea..insya Allah :)

    ReplyDelete
  3. Moga perjalanan selamat kak:)

    ReplyDelete
  4. Semoga selamat perjalanannya.

    ReplyDelete
  5. jgn lupa sambung cerita...selamat pulang

    ReplyDelete
  6. semoga selamat pergi & selamat kembali insyaAllah

    ReplyDelete
  7. semoga selamat beb! pergi dan balik!

    ReplyDelete
  8. wani doakan semoga perjalanan akak dan semua selamat pergi dan balik yer..tc tau

    done white.MY

    ReplyDelete
  9. semoga perjalanan akak selamat..

    done levi's n maxis n drypers..

    ReplyDelete
  10. semoga perjalanan akak selamat..

    done levi's n maxis n drypers..

    ReplyDelete
  11. hati2 balik kampung kak :)

    ReplyDelete
  12. balik kemana tue...ada urusan penting ke?.

    ReplyDelete
  13. bestnye dpt blk kg dekat je...js jugak jauh...hihi

    ReplyDelete
  14. Wow, amazing blog layout! How long have you ever been blogging for? you made blogging look easy. The full glance of your web site is excellent, as neatly as the content!

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign