Fresh from the owner...

05 October 2012

Sabarlah wahai hati.



bukan mahu mengadu. sekadar luahan perasaan sendiri agar hati tidak sakit. kamu yang baca tu kalau tak faham buat-buat je faham. ini pilihan aku sendiri. menyenangkan husben jugak adanya. itu niat asal. kalau ada apa-apa jadik, tak ada la sentap nak mintak bantuan jiran tetangga kan.

tapinya bila dah lama-lama ni rasa serabut dan sakit hati. cuba la jugak memahami tapi ada jugak limitation rasanya pada semua tu. adoiii... sabar je la. ada jugak mengadu dekat husben. dia bagi dua tiga cadangan dan cadangan terakhir tu aku tolak la. tak apa la. selagi boleh sabar tu aku sabar je la. senang tu senang la sikit-sikit. tapi senang sikit dengan hati sakit lagi parah hati yang sakit.

Ya Allah... Engkau lebih tahu dan semoga sifat sabar itu bakal membuahkan sesuatu yang manis diakhirnya nanti. amin.






my foot: tak boleh taip panjang-panjang. bahaya. muahaha... cukup la sekadar menaip apa yang perlu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. walaupun Ros tak tahu apa yang ingin diluahkan, namaun apa yang boleh Ros katakan buatlah keputusan yang tepat, dan terus bersabar ye :)

    ReplyDelete
  2. ye dikk kena banyak bersabar , kalau ikutkan x sedap hati nie memang x terluah :)

    ReplyDelete
  3. buat buat faham..sabar la ye.. semoga temui jalan penyelesaian yang terbaik utk awak dan suami.. :D

    ReplyDelete
  4. banyakkan bersabar..walaupun tak tahu apa yg membuatkan akak sakit hati sangat

    ReplyDelete
  5. mmg buat2 paham je ni...hehehe

    ReplyDelete
  6. bersabar kayh kak..hang in there..;)

    ReplyDelete
  7. Allah bersama org yg sabar. adekalenye kite perlu mngadu jgak. ;)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign