Fresh from the owner...

03 October 2012

Minta maaf 2 kali sehari.







my foot: kadang-kadang kita tak nak fikir pun pasal tu. belum sanggup fikir hidup tanpa dia kan? tapi hakikatnya kematian tu kita tak tahu bila akan menjemput kita ataupun si dia yang kita sayang. minta maaf la selagi boleh.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. Betul tu...kadang2 kita terlupa...
    kan? Semoga kita selalu beringat.
    oh ya, pasal pil kalsium tu, nama pil tu OsteMatrix, ada lagi shaklee jual. RM61 utk 120 kapsul.:)

    ReplyDelete
  2. Kakcik bukan isteri yang baik kerana jarang sangat memohon maaf dari suami. :(

    ReplyDelete
  3. Eh tak pernah tahu pun benda ni.. thanks for sharing ^^

    ReplyDelete
  4. setuju dik !

    kita kena terima hakikat bahawa mati itu ada dimana2 .. bila malaikat maut menjenggah 70 kali sehari huhu

    akk selalu salam sblm ke tempat kerja tapi x lah mohon maaf , huhu lepas nie kena buat ;))

    ReplyDelete
  5. lupa je nak buat...salam tu salam.. tapi lupa nak mintak maaf T_T

    tq mengingatkan..

    ReplyDelete
  6. Bersalam 2 kali sehari, tapi takde la ucapan maaf tu. Betul ke begitu mudah keluar dosa-dosa? Bestnya... :)

    ReplyDelete
  7. betul tu sal..mmg kdg tu tak terpikir pun..

    ReplyDelete
  8. bila lak suami nak mintak maaf kat isteri nih?????

    ReplyDelete
  9. memang tak pernah terfikir...kena amal nie....

    ReplyDelete
  10. betul... dr muhaya ckp sebelum tidur biasakan salam dan minta maaf dengan pasangan masing2..InsyaAllah benda yv baik kita blh ikut jadikan amalan..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign