Fresh from the owner...

09 October 2012

Saya sayang mak saya.



Mak:  Tahu tak kenapa mak sayang sangat kamu?

Anak:  Sebab saya anak mak kan?

Mak:  Tapi ada alasan yang lebih hebat daripada itu.

Anak:  Apa tu mak?

Mak:  Kerana boleh jadi kamu lah penyelamat mak di kubur nanti andai malaikat sedang mahu memalu dan memukul jasad mak nanti.

Anak:  Makkk!!! Janganlah...

Mak:  Jadi anak soleh ye?! Mak perlukan doamu di sana nak...






my foot: bersyukurlah kerana kamu dan kamu masih ada ibu. aku cuma tumpang kasih dengan MIL je. itu pun dah bersyukur sangat dah sebab ada jugak mak.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. Bermakna...semoa kita menjadi anak yg soleh dan solehah..

    ReplyDelete
  2. tersentuh baca entry ini, moga anak2 akan menjadi insan soleh dan solehah yang akan mendoakan kita di sana

    ReplyDelete
  3. saya sayang mak saya..:)

    ReplyDelete
  4. saya sayang mak saya juga..

    ReplyDelete
  5. Uwaaaaaaaa...sayang mak jugak..rindu tetibe kt mak..nak gie umah mak la..tetibe kan.lheheheh

    ReplyDelete
  6. sedey..mak ngan mil dah tak ada..yg ada cuma mil tiri..huhuhu

    ReplyDelete
  7. sedih jer bc dialog tu kak :(...sayang kat mak

    ReplyDelete
  8. sebak plk baca alasan mak tu..

    ReplyDelete
  9. kata2 yg sgt2 bermakna.. bila kita dah bergelar ibu, lg kita paham perasaan ibu kita...

    alhamdulillah saya sempat bergelar ibu sementara ibu saya masih ada...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign