Fresh from the owner...

31 October 2012

Laptop kesayangan saya.

Ya Allah... daripada tadi on laptop tapi masalahnya tak boleh tekan keypad ni. yang keluar cuma huruf A, Z dan nombor 1. yang lain tarak. backspace ke enter ke semuanya tak jalan. rasa macam nak cakap kat husben tolong carikkan saya laptop baru. huhuhu... entah apa yang dimerajukkan sampai berperangai macam ni pulak laptop aku ni. adehhh... lemah kejap rasa jiwa raga.

on ni pun nak tengoktengok je kot-kot dia dah berubah hati. tapi tak jugak. last-last semua keypad aku hentam tekan. alhamdulillah... lepas tu terus keluar semua huruf besar. lega sungguh rasa jiwa. bersyukur sangat-sangat. ni la dapat taip entri ni sementara nak bolehkan solat Maghrib. 

terima kasih Ya Allah. ujian sikit pun dah merungut ke? tak. cumanya aku ada laptop je. tv tak ada. apa-apa pun laptop ni la tempat nak tengok cd ke cerita apa-apa segala. kat sini jugaklah boleh baca cerita kawan-kawan. belum patah hati tapi patah kejap kaki. adehhh...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. Alhamdulillah..dh ok akhirnya erk...:-)

    ReplyDelete
  2. nasib xbeli baru..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. may be sebab kita dah selalu menghadap laptop...tu yang kdg2 merungut bila laptop buat hal...kdg2 memg bengang gak..

    ReplyDelete
  4. cian laptop tu,..dah letih berkhidmat agaknya,..bg dia rest dulu,....

    ReplyDelete
  5. keyboard dia stuck kot..hehe..

    ReplyDelete
  6. laptop ni mcm2 nak guna kan kak..

    ReplyDelete
  7. dia nk rehat kejap takkpun majuk2 manja :)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign