Fresh from the owner...

11 October 2012

Dimanakah dikau kucing?!






my foot: senang je kan? kejap je dah jumpa. katanya ada dua ekor. tapi aku memang nampak seekor je. kamu nampak seekor jugak kan?



p/s: aku eryati, tak boleh nak masuk blog sebab backlink tak ada. taqqie din pun sama. adehhh... dah banyak kali cuba tapi tak dapat akak ni nak masuk blog kamu dan kamu.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 comments:

  1. Jumpa sekor je kucing tu.

    ReplyDelete
  2. arghhh..jenuh beliak2 mata.. tak nampak...hahaha...

    ReplyDelete
  3. Falsya punnmpk sekor jer..hehe

    ReplyDelete
  4. seekor je yg nmpk kak.mata dh x awas ni.

    ReplyDelete
  5. Saya pun nampak sekor je. Gambar ni kecik sgt. Tak jelas. *chey alasan.

    ReplyDelete
  6. jgn kata 2 sekoq pun wani xnmpk ni kak hahahaha

    ReplyDelete
  7. ade dua kan..sekor kelabu, sekor lagi hitam kan.. betul tak sis, tgk belah kanan tu... kalo gambar tu leh zoom besar... leh clear kot...heheheh...

    ReplyDelete
  8. sama kak nampak sekor jer.. hehe..

    ReplyDelete
  9. sy nmpk 3 ekor..hehehehe


    acah je seekor je

    ReplyDelete
  10. bijik mata saya ni rabun agaknya.. sekor pun xnampak lg.. apatah lg 2 ekor... adehhhh

    ReplyDelete
  11. aah nampak 1 aje ..
    tapi kalau julingkan mata
    nampak lah 2 ekekekke ';))

    ReplyDelete
  12. err..nape sekor pon sy xnampak? hihi

    ReplyDelete
  13. alahai kesiannya kucing tu macam confuse je nak cari jalan balik.. mana lah p tuannya nie,...

    ReplyDelete
  14. munna pun nampak seekor je

    ReplyDelete
  15. kak fieda pun mmg nmpk sekor tu je..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign