Fresh from the owner...

19 September 2012

~ WW #45 ~ Macam-macam ragam.







my foot: susah pulak nak ambik pic sefamily atas pelamin. masing-masing ada ragam pulak. adehhh...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 comments:

  1. serba biru..... cantik....

    ReplyDelete
  2. setuju kak kalau nk tgkap gambo sefamily mmg susah banyak ragam anak2 ni hehehehe

    ReplyDelete
  3. hehehe..ada yg menjeling, yg senyum, yg muka siyes..

    ReplyDelete
  4. ekekke biasalah dikk
    macam akk lahh ;)

    ReplyDelete
  5. heheeh tapi tetap comel gambar ni.....

    ReplyDelete
  6. anak2 mmg suka spoilkan gambo kan kak.. hehe.. nice pic!

    ReplyDelete
  7. hahah, tpi gmbar candid mcm ni pun comel jgak ;D

    ReplyDelete
  8. LOL CUTE SANGAT gambar ni like

    ReplyDelete
  9. gmbr ni tetap nice kak. azfar tu cute sungguh. hahaaa. ada nilai tersendiri.

    ReplyDelete
  10. cantik... warna biru terang baju family akak ni menyerlah :-)

    ReplyDelete
  11. comel je semua..kak long & kak ngah comel....

    ReplyDelete
  12. comel jgk..mcm gambar candid..

    ReplyDelete
  13. sebenarnya gambar macam ni lah cantik .. menceritak segalanya.. semua teruja...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign