Fresh from the owner...

26 September 2012

Kasih sayang.






my foot: betul la tu. kita tahu mak ayah sayang tapi selalunya tak tahu banyak mana. kan?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. lya sgt2 setuju...

    sblum ada ank.. x pnh faham perasaan seorg ibu.. bila dh ada ank.. bru tahu. ermm. & faham apa y ibu kt lakukan dulu adalah y tbaek utk kt sbg seorg anknyer...

    ReplyDelete
  2. As salam Kak Sal,

    Betul & setuju!

    Pssssttt..cantiknya signature munga2 tu ;))

    ReplyDelete
  3. huhuhu baru je selisih paham dengan mak pagi2 nie tadi ..
    :((

    ReplyDelete
  4. betoi2.. selagi tak jadi ibu, kita takkan paham kan..

    ReplyDelete
  5. setuju sgt2...bila ada anak br kita tau betapa sayang mereka kpd kita mcm mn kita sayang pd anak kita

    ReplyDelete
  6. setuju, memang tau mak ayah sayang, tapi tak tau sedalam mana sayangnya mereka kat kita, bila dah ada anak baru tau dah sedar...susah payah, senang, turun naik kehidupan.....sayangggg mak ayah!

    ReplyDelete
  7. betul tu..bile dh ada anak baru kita paham mcmna kasih sayang seorang ibu terhadap anaknya..huhuhu

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign