Fresh from the owner...

26 September 2012

Hantaran.



Tak jadi masalah kalau ini sahaja yang dia mampu.
Orang sekarang ni sibuk berhutang nak beli hantaran, lepas kahwin, sakit kepala nak bayar hutang balik....


RENUNG-RENUNGKANLAH ye.....(^_^) 




copy dari wall FB PanduanIslam.com.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. Hantaran ni dah macam adat dah...kena ada...kalau tengok pengantin zaman sekarang, hantarannya semua cantik2 ... ^_^

    ReplyDelete
  2. a'aa betoi2.. ikut kemampuan.. tp xpnh tgk plak org bagi selipar camni..

    ReplyDelete
  3. omak aiiiii...tak pernah org buat ni...ekekeek

    ReplyDelete
  4. Kan special gitu xD
    tak pernah lgi dibuat org ;P

    ReplyDelete
  5. ada kenalan saya buat pinjaman sampai puluh ribu nak kahwin..belum langsai hutang dah ada suara suara huru hara..sedih..

    ReplyDelete
  6. hoh! kalau selipar crocs pun dah mahal dik nonnnnnnnn!

    ReplyDelete
  7. selepar jepun pun ada gunanya..napa nak malu lak..

    ReplyDelete
  8. hehe...boleh aja selipar jepun pun janji ikhlas...tp ni pestime tgk selipar jepun jd hantaran

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign