Fresh from the owner...

25 September 2012

Cuaca sejuk.

sejuk je cuaca pagi ni. rasa mcam nak sambung zzzz... je. hehehe... nanti-nanti la kita sembang ye. eh, ada pulak!!! nanti la update. mood melayang dengan cuaca sejuk segar ni. nyaman je rasa. okay... kamu dan kamu yang bekerja tu selamat bekerja ye. have fun!!! hikhikhik...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. salam singgah , saje BW sini , wah , pndek jerr entry ... t dah mood okei , mai la dtg sembg kat blog CP , hehehe ~

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Kat Penang ni pun sejuk..hujan dari awal pagi tadi...p keje pun rasa macam duk dalam kelambu hehe

    ReplyDelete
  3. cuaca sejuk sampai tak perasan dh terbangun lewat nak gi opis.hehehe.

    ReplyDelete
  4. bestnya kalau boleh sambung zzz kan.. huwaaa..kena keja!!

    ReplyDelete
  5. sini pun sama.. terik selimut sedap ni :)

    ReplyDelete
  6. akak kena teman sy gi kelas ni. mane aci st tak blh tido. hikhik.

    ReplyDelete
  7. betul tue...cuaca sejuk mata nak pejam jer...

    ReplyDelete
  8. kat sini pon sejuk..siang td cuaca elok je pns.. tp mlm2 j mula hujan+ribut+petir

    ReplyDelete
  9. a'aa smlm dkt sini pun sejuk je.. ujan memanjang..

    ReplyDelete
  10. mmg nk tido sgt2 tmbah cuaca sejuk hehe

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign