Fresh from the owner...

18 July 2012

~ WW #36 ~ Makan Tetap Makan!!!






my foot: makan itu wajib. hahaha... ada dua tiga nurses yang tegur: "Muhammad Izz Azfar ni pernah masuk sini tak?" aku cakap la pernah. kemudian dia orang cakap: "Patutlah. Sebab nama tu macam pernah tengok." okay... Azfar glamer kejap. dan ada nurses yang panggil dia 'Izz'. doc panggil dia 'Appa' dengan 'Comel'. (*_*) doc yang rawat dia pun comel walaupun ada kekurangan pada sebelah matanya.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. mantain je Azfar makan ye walaupun demam....anak munna klu demam je mulalah taknak makan

    ReplyDelete
  2. Appa lapar erkk..
    makan laa.. cepat baik kan...

    ReplyDelete
  3. hihihi azfar kena makan la nanti cepat sihat dan kuat....

    ReplyDelete
  4. lapor dia kalau tak makan..hihi

    ReplyDelete
  5. sbb nm izz tuh comel. aper maksudnyer yer? :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah dia berselera makan :) moga cepat sembuh taw

    ReplyDelete
  7. biar dia makan dikkk
    dari dia x der selera nak makan nanti kan ...
    suke je tgk azfar .. ;))
    makan tu wajib kan ...

    ReplyDelete
  8. alololo..kenapa dengan baby comel ni dear?

    mudah2an cepat sembuh ye sayang..mamam ubat rajin2 tau :)

    ReplyDelete
  9. Nape dgn tgn Azfar tu,harap cepat sembuh.

    ReplyDelete
  10. bagus azfar ttp mkn jugak.. xdalh risau sgt...

    ReplyDelete
  11. hehhe.. comelnya.. tak pe, dia nak makan... bagi je makan.. Nanti takut juga dia hilang selera...

    ReplyDelete
  12. tengah sakit pn mkn byk jugak eh?

    #comel si azfar ni.

    ReplyDelete
  13. memang comel la dia.. tu yg org geram tuh.. :)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign