Fresh from the owner...

18 July 2012

~ WW #35 ~ Pesakit Yang Happy!!!








my foot: walaupun sakit tetap happy. (*_*)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. KNP NI??dah lama tak singgah sini..moga cepat sembuh ...

    ReplyDelete
  2. alohh comelnyaa...


    ***kalo lambat loading...tak payah komen pun takpe...bukan wajib pun komen tu... ;)

    ReplyDelete
  3. amboi..cergasnya..tak macam orang sakit pun...

    ReplyDelete
  4. tabahnya adik azfar..even sakit pn still gagah..hehe..harus contohi adik azfar nih....

    ReplyDelete
  5. cepat2 sembuh ye....semngat kuat tu:)

    ReplyDelete
  6. happy dan seksi. nmpk pusat. hee. ;)

    ReplyDelete
  7. happy.... ok la tu sakit tp ttp happy... kalau yg jenis sakit tp terlantar tu , risau gak

    ReplyDelete
  8. moga cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  9. alolololo comel jer azfar...sakit pun ttp happy jer hihi

    ReplyDelete
  10. kat hosp, kalo tgk patient hepi, kiter sng hati. :)

    ReplyDelete
  11. hihiii seronok msk wad ek ;-)

    ReplyDelete
  12. Moga Azfar cepat sembuh ye :)

    ReplyDelete
  13. kadang-kadang kesian bila tgk budak2 besar dan lebih kecil dari ni kena dok wad...

    ReplyDelete
  14. aaaaaaaa (baca mcm tarzan) kihkih sy kuat! hehe.

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign