Fresh from the owner...

26 July 2012

Loyalty!!!






my foot: betul kan? mana yang tahan dengan ujian, akan kekal bersama. yang tak tahan tu, macam-macam boleh jadi. me have been thru this situation. alhamdulillah... survive sampai sekarang.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. Betul. Ujian untuk difikir2kan...

    ReplyDelete
  2. ya..betul3...setuju sgt :)

    ReplyDelete
  3. apa masalah sekali pun penting dibawa berbincang..bila masing2 berdiam diri..komunikasi makin kurang..mula la cari tempat nak meluahkan..

    ReplyDelete
  4. vety true. so true. byk dah kes² yg ketengahkan ni. drama pun byk kan. ;)

    ReplyDelete
  5. totally agree....semoga berkekalan sampai ke syurga!

    ReplyDelete
  6. Betullah, menarik betul kata2 ni...ermmm... dugaan... dugaan :))

    ReplyDelete
  7. betul tu setuju sangat2...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign