Fresh from the owner...

21 July 2012

Jawapan untuk ini.


ada yang boleh baca dan ada yang tidak. masa aku mula-mula tengok pun, aku ada jugak cakap dengan diri sendiri: "Entah apa-apa la." tapi bila dapat tangkap perkataan pertama tu, terus dapat tangkap perkataan-perkataan lain. tak ada la susah sangat pun. harharhar... aku pun tak ada la kerah diri sendiri membacanya. cuma bila buat sambil lewa je baru la nampak. kalau sambil berkerut kening tu belum tentu boleh baca.

jom tengok komen-komen kamu dan kamu.




jadik jawapan untuk pic di atas adalah:

* IF YOU CAN READ THIS YOU ARE AWESOME *
(*_*)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. adoii..berkerut jgk dahi kak fieda nk baca..terer la org yg dapat baca..

    ReplyDelete
  2. oh itukah jawapannya..klu wani tgk pun blurrr gak kuikuikui

    ReplyDelete
  3. if you can read this, you are awesome. ;)

    ReplyDelete
  4. tak sempat nak teka...line tenet ciput....baru pagi nie terjah....

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign