Fresh from the owner...

13 June 2012

~ WW #31 ~ Budak peti.







my foot: mintak tolong buka peti ais. nak cari apa dik?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. alorh! comel! cari apa tu dik?

    ReplyDelete
  2. Wah comelnya budak peti ni, budak2 kan memang suka bukak tutup peti ais kan, termasuklah anak2 kita yang dah besar tu, ntah apa yang dicari pun tak tau..

    ReplyDelete
  3. alololo comeynyer dia...hihihi....nak cari aper tu dlm peti ais..:))

    ReplyDelete
  4. huhu..comel dia ling..nanti sejukkan badan tu agaknya..

    ReplyDelete
  5. ingt terkepit tdi..ehhehe
    moh join
    http://www.nurfuzie.com/2012/06/pencarian-cik-en-dan-blog-entry-kita.html

    ReplyDelete
  6. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa buat ape tuuu!!!

    wah muke tak bersalah berusaha nak bukak peti ais yeak heheeheheeh

    ReplyDelete
  7. hihihi syifa suka main peti jugak...nasib baik tak pandai bukak lagi..

    ReplyDelete
  8. nak air-cond. sejuk.

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign