Fresh from the owner...

12 June 2012

Terima kasih G!!!



dapat ini daripada G aka MamaGee semalam. G dah kata ada sedikit saguhati yang diposkan pada aku. pesannya kalau dah dapat bagitahu. semalam nampak muka encik posmen yang poyo tu hantar surat. tengok nama je dah tahu daripada siapa. sebab aku jarang sangat bagi alamat rumah ni kecuali untuk urusan rasmi. selagi tak pindah, memang guna alamat rumah ni je la. ada certain benda je yang aku dah gunakan alamat rumah di Johor.

apa pun, suka sangat dengan pemberian ni. walaupun G kata biasa-biasa je tapi pada yang menerimanya tetap luarbiasa. hehehe... brooch tu dah siap pakai kat tudung pun semalam. kecik-kecik comel gitu. keychain akan jadi perhiasan la nanti. gantung kat dinding. paling suka pisitiveideas tu. kalau ke kedai buu selalu jugak carik tempat yang ada jual benda alah ni. macam-macam ada kan? generate aura positif dalam diri. 

dulu aku selalu jugak kumpul poskad yang ada kata-kata positif macam ni. menarik sangat walaupun kadang-kadang harga mahal berbanding poskad biasa. guna pun tak jugak. tapi suka dengan kata-katanya tu. buat kita bersemangat waja gitu. (^_^) itu aku la. orang lain aku tak tahu.

apa pun... terima kasih ye G. love it la. love you too. ngeee... semoga perkenalan alam maya ni mengeratkan lagi ikatan silaturrahim di antara kita. insyaAllah.







my foot: belum dapat nak jengah kesemua kawan-kawan sebab menggunakan cpu zaman dinasour. slow sangat. nanti cpu alam baru dah pulih, mesti boleh BW laju-laju. terima kasih sebab sudi jengah sini ye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. wahh cantik la keychain raflesia tu.... nak gak >_<

    ReplyDelete
  2. Wahhh...brooch yang sangat comel!beruntung...:)

    ReplyDelete
  3. kwn bloggers semuanya baik2 kan sal..

    ReplyDelete
  4. wahh cantiknye! best akak dapat adiah ^__^

    ReplyDelete
  5. wah best la kak hehehe..cantik brooch & keychain tu :))

    ReplyDelete
  6. sama2....i'm glad u like it...
    bila tgk brg2 tu ingatlah kt den ni ye...

    love u too lah..! :)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah.. rezeki.. comel je :-)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah..rezeki..terbinanya tali persaudaraan secara alam maya

    ReplyDelete
  9. hehe cantik...:)
    td tgk kat n3 emme pun dpt gak..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign