Fresh from the owner...

15 June 2012

Solat.










my foot: mencukupkan lima waktu saja dah baik kalau tak mampu nak buat overtime. semoga kita jadi hamba yang selalu ingat padaNYA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. insyaallah ia menjadi lebih baik lagi..

    ReplyDelete
  2. true..sentiasa cuba memperbaiki diri..AMIN

    ReplyDelete
  3. peringatan yg baik di pagi Jumaat ni..

    ReplyDelete
  4. setuju2...solatlah...bukan lama sgt pun kan...itu je masa kita nk 'berbicara' dgn tuhan...

    ReplyDelete
  5. sy tertarik dgn 9 soalan malam td, isu soalat ni.. menarik tau kalau x salah dr prof ir dr fatimah (um)... dia kata solat yg betul blh menyembuhkan banyak penyakit ... terutama mati pucuk dan sakit pinggang..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign