Fresh from the owner...

26 June 2012

Miss you... (╥﹏╥)






my foot: so true la. especially menjelang hujung-hujung bulan bila husben nak balik. jumpa sebulan sekali kena reda la kan. ada tu yang 3 ke 6 bulan tak jumpa. relax je. hehehe... relax kat luar. dalam hati siapa tahu. mengingatkan aku pada kata-kata seorang makcik ni. ini husben yang cakap sebab makcik tu cakap dengan dia: "Sabar isterinya sebab boleh tahan jumpa sebulan sekali." huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. Tuhan saja yg tau,,,
    takde pilihan nak tak nak kenalah reda dan sabar...

    tp dlm hati sarat rindu...sapalah yg tak syg dan rindu suami...




    tp ade gak org yg kadang2 meluat bila kita rindu2an kt suami sendiri...camno tu? huhuhu

    ReplyDelete
  2. Mama jumpa hasben sebulan sekali? Mesti rindu setengah mati kan? Macam lagu rindu setengah mati tu.

    ReplyDelete
  3. husband kak keja apa...wani pun sama jer kak berjauhan dgn suami...suami wani navy kalau belayar lagi lama la xjumpa huk huk sedih la kak :))

    ReplyDelete
  4. Sorry tadi tersilap komen... Bleh plak tanya lagi awk dok jauh ke tak. Saya tersilap, ingatkan saya tgh baca blog maszull. Sowi ye.

    ReplyDelete
  5. aduiyai rindunya ye sal, yang jumpe seminggu sekali ni pon giler babas rindunya, sayangkan isteri tinggal2kan ye

    ReplyDelete
  6. chaiyokk la sal..menahan rindu ye..kak fieda asben gi outstation 3 ari pun rada gelisah jer..kalau dh biasa ok ajer kan..

    ReplyDelete
  7. tak semua org leh sabar mcm tu kan....tapi nak buat camne...tuntutan kerja dan kehidupan....moga2 semua urusan dipermudahkan.....

    yg paling kesihan ngan anak2 le kan....rindu kat ayahyer...eh kite pun kesian jugakkan...sakit pening anak sume kite kene uruskan sendiri huhuhu.....

    ReplyDelete
  8. memang rindu tu..jumpa sebulan sekali

    ReplyDelete
  9. SAborrrr jela!!!huhu.....

    ReplyDelete
  10. kalu sy pun akn jd cam akak gka....

    sebulan sekali baru jumpa.. mmg rindulah kan...

    ReplyDelete
  11. pernah jugak PJJ selama setahun. skrg rase rindu pulak nak duk jauh, boleh gitu? hehe.

    ReplyDelete
  12. dulu masa ada bf,selalu la mcm tu..bila rindu baca text dorg...lps putus,asyik nak bca je msg dia..terkenang2.last2x eca buang semua mcg,takde sakit kepala nak ingt ceta lalu.hahaha..

    tabahnya hidup berjauh...

    ReplyDelete
  13. sabar isteri tak sama ngan sabar2 yang len....aku pun sebulan skali gak jumpa pakwe, apa nak buat, dah kerja dia cam tu....rezeki ditentutkan begitu, redha ajelah ngan ketentuan Allah, insya Allah dipermudahkan segalanya....kita lak isteri, pandai2 la uruskan segalanya dengan baik, insya Allah aman harmoni rumahtangga

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign