Fresh from the owner...

13 June 2012

Azfar nak apa dalam peti ais tu?

ini cerita tentang pic WW tu. minggu lepas ada sesi membersihkan peti ais. so, segala macam benda yang ada dalam peti ais tu dikeluarkan la. dan jugak dibasuh secara secara berasingan. maklumlah, dah ramai sangat budak-budak ni ditambah pulak dengan macam-macam benda yang ada dalam peti tu, end up emang tak serupa peti ais. serupa peti simpan arta karun. muahaha...

Azfar ni pulak dok sibuk sangat mintak bukak peti ais. entah apa yang dia nak entah. walhal peti tu dah kosong. dah tak ada apa-apa. sebelum ni pun bukan dia pernah mintak bukak peti ais pun. cuma baru-baru ni je la. jom tengok apa yang dia nak sebenarnya.


tolong bukak ni.

terima kasih ye.

sejuknya dalam ni.

eh, apa benda ni?!

bestnya!!!

ini peti ais saya ye!!!


dia nak masuk dan main dalam peti ais bahagian bawah tu. mungkin sebab suhu sejuk-sejuk gitu. sedap je pada dia. ini waktu pagi. on the way nak bawak dia pergi mandi. hahaha... dah masuk sini, dia tak nak keluar la pulak. adeh... melayan la dia main dalam peti ais ni kejap. lepas tu terus bawak mandi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. keh keh keh panjang akal die....ade jek projek nak buat yeak...pantang tgk peti ais tu kosong heheeheh...betul tu, sejuk2 tu yg buat sedap tak mo keluar tu...dah ala2 dok dlm ekon gitu heheehehhe

    ReplyDelete
  2. Hehehe....bebudk mmg suka sangat duk dlm peti ais nie, sebab sejukk...ekeke...

    ReplyDelete
  3. alaa..comelnye..muat2 dia je satu peti ais tu, hehehhee....

    ReplyDelete
  4. peti sejuk ni x simpan barang ker? elok jer muat azfar kat situ...

    ReplyDelete
  5. hahahaaa lawak la rupanya dia nak masuk main dlm peti sejuk tu...hikhikhik

    ReplyDelete
  6. Kosong peti ais...dapatlah si Azfar masuk hihihi

    ReplyDelete
  7. loh..muat muat dgn badan dia jek. patut la dia suke. tapi x leh dibiorkan selalu. bahaya letrik tu.

    ReplyDelete
  8. wahahaha, azfar jad model peti sejuk. auni suka masuk dlm peti ais. adli blm lagi.

    ReplyDelete
  9. laaaaaaaaaa....tu kosongkan peti sbb nk bg dia duk dlm tu ke? rajinnyaa...hehee


    ***azfar minta pasang ekon tu....ngeh3...

    ReplyDelete
  10. azfar panaslah tu.. nak kene aircond.. hihii

    ReplyDelete
  11. Amboi azfar sejuk ye duk dlm peti ais tu

    ReplyDelete
  12. cutenye!!! jgn tertinggal dlm peti tu udah ye..huhu~

    ReplyDelete
  13. wah...duk dlm tu mmg la best kan azfar...jgn awak plk yg tertinggal dlm tu dah..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign