Fresh from the owner...

15 June 2012

8 Pahala Yang Berterusan.






my foot: ambil di FB. tanam pokok saja dan menjadi sumber makanan burung atau apa saja, insyaAllah akan dapat pahala berpanjangan. betapa sayangnya Allah pada kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. InsyaAllah.. sama2lah kita ambil pngajaran dari entry ni..Subhanallah

    ReplyDelete
  2. dulu ada pokok ni, kat blakang rumah.. tp skrang dah tak ada dah.. susah nak jumpa kat perlis ni..

    ReplyDelete
  3. maaf.. silap box comment!!

    ReplyDelete
  4. Sama2 lah kita amalkan dan jadikan panduan ;)

    ReplyDelete
  5. huhuhu nk kena buat gak salah satu di atas ni....

    ReplyDelete
  6. bagus nya kalau kita dapat amalkan sedekah amal jariah yang berterusan ini dengan seikhlasnya... thanx for sharing..

    ReplyDelete
  7. no 7,harap zuriat mendoakan kita nnt..

    ReplyDelete
  8. gambo still xdpt tgk tp nota kaki bwh tu blh tgk.. so, komen dr situ je la.. hihii

    ooo sy baru tau pasl tanam pokok ni kak... Ya Allah... betapa mudahnya kita nak dapat pahala kan.. :-)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign