Fresh from the owner...

09 May 2012

~ WW #26 ~ Budak Mengamuk.







my foot: mengamuk sebab nak tidur. semua benda tak kena dah pada si kecik ni. hehehe...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. budak kalau mengamuk mesti nak tido...

    ReplyDelete
  2. kalau mengantuk sangat mmg mengamauk la jawabnya.. kdg2 kita pun naik pening

    ReplyDelete
  3. Alooloo ciannn... Ngantuk sgt laa tu yeak... Mcm dayyan gak kalo dah ngantuk sgt mesti ngaruk2 dulu....

    ReplyDelete
  4. olololo tomeynye dia mengamukkkkk

    ReplyDelete
  5. budak2 mmg gitu kan..kalau nk tido ada jer yg tak kena..

    ReplyDelete
  6. alolo, ciannya dia, biasalah budak kecik tak cukup tido mau tak mengamuk kan..

    ReplyDelete
  7. alololo comelnya.. bdk2 kalau nk tido memang akan wat macam2 hal.. :)

    ReplyDelete
  8. Baby.. Biasa la tu.. Meragam layan mata... Hehe

    Jap lagi tertido la tu.. :)

    ReplyDelete
  9. dah jadi fesyen budak..asal nk tido..mengamuk dulu...kan sama laa ngan mia nie...sabar jelah..

    ReplyDelete
  10. Budak-budak memang macam ni agaknya.. Bila mengantuk tapi ada yang tak kena mula lah nak mengamuk

    ReplyDelete
  11. mmg mengamuk bila time diaorg nak tido... alahai comelnya azfar

    ReplyDelete
  12. biasalh tu budak2 kan kak... kalu ngantuk tp xdpt tido, mulalah ngamuk.. :-)

    ReplyDelete
  13. kalo dh tidoo legaaaaaa.... :)

    ReplyDelete
  14. ngamuk lagi, kasi mama tu pening sket ye hahahhahahahhaa

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign