Fresh from the owner...

10 May 2012

Undian secara telus.

undian untuk menentukan siapa yang bertuah untuk GA Duet tu dah dibuat. asalnya nak mintak Azfar je cabut undi. tapi kalau Azfar alamatnya kertas tu masuk mulut dulu la. hahaha... jadik mintak kakak-kakaknya jelah yang cabut undian tu. tak ada pilih kasih. semuanya berdasarkan kepada siap yang bertuah. kalau dah bertuah tu memang bertuah la kan? o_O

kotak undi.

pencabut undi.

Kak Long cabut untuk 4 nombor.

turn Kak Ngah pulak.

siap nak buka lagi. macam dia tahu pun.


aksi-aksi si pencabut undi. sebenarnya undi ni terpaksa dibuat 4 ke 5 kali sebab ada yang ambik terlebih la. ada yang ambik setempat je. kalau kat tepi tu, kat tepi je. kalau kat tengah, kat tengah je la. dah kena cabut semula. hahaha... macam ni la bila mintak si pengundi kecik yang cabut undi. reda je la.

tapi ada satu nombor ni yang memang bertuah. dah 4 ke 5 kali cabut undi, nombor dia tetap ada. dah goncang berkali-kali pun nombor dia tetap lekat jugak. memang tuah dia la kan. 7 orang pemenang dengan 7 hadiah yang tersedia tu dah ada. tapi tak nak umum hari ni. nak umum esok je sempena hari Jumaat yang mulia.

jadik jangan miss out la esok kalau nak tahu siapa pemenangnya ye. hehehe.... ^_^


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. heww-2 . kelakar pun ade deorang nhe . :D

    ReplyDelete
  2. sama je mcm alisha kak... ms sy wat ga awai thn tu, berejam nak hbs cabut undi..hihii

    ReplyDelete
  3. huhu..selalu memang macam tu kak..kalau orang yang bertuah tu, walau macam mana pun mesti bertuah jugak..:)

    ReplyDelete
  4. byk yg akak trlepas nie.....akibat kesibukkan melanda so xsmpt nk BW....hu.hu.hu...

    apapun tahniah pd yg brtuah....

    ReplyDelete
  5. Wahhhh sape laaa yg terkena nanti.... Tahniah in advance sape yg bertuah tuu....

    Pencabot undi mmg tomey2 hihihi

    ReplyDelete
  6. comel je si pencabut undi tu hihi

    ReplyDelete
  7. suspen lah pulak nak tunggu keputusannya...mcm nak dpt award bintang popular je rasanya

    ReplyDelete
  8. HUHUHU. tak sabar nak tunggu esok nie huhuhu ;)

    ReplyDelete
  9. comel2, isnin br saya boleh masuk sini.. balik kg pulak :)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign