Fresh from the owner...

16 May 2012

Selamat Hari Guru dan belum cabut undi lagi.

hari ini hari guru. SELAMAT HARI GURU buat semua warga pendidik. semoga terus mendidik anak bangsa dengan ikhlas dan halalkan semua ilmu yang telah diberikan. guru pemangkin negara kan? dan pada sesiapa yang pernah jadik guru dengan ikhlas, memang seronok bila para pelajar ni hargai kita. bukan dengan hadiah. dengan kata-kata ikhlas pun dah cukup manis. hargai kenangan jadik GSTT tu. betapa kenangan tu mengajar banyak perkara bahawasanya guru yang bukan permanent ni memang senang kena buli. o_O



belum ada cabutan bertuah lagi ye sebab semalam busy sikit dengan persiapan hadiah Kak Long nak bagi kat cikgu sekolah dia. tambahan pulak dengan Azfar yang tak berapa mahu dengan orang sekarang. masuk setahun je macam-macam karenah ada. nanti dah bertenang baru boleh cabut undi. sabar ye!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. selamat hari guru jugak utk semua guru2 :-)

    ReplyDelete
  2. jadi mak mmg bz...biasa tu..masuk setahun dh ml kenal org dh xnk kt org..laa..

    ReplyDelete
  3. jadi mak mmg bz...biasa tu..masuk setahun dh ml kenal org dh xnk kt org..laa..

    ReplyDelete
  4. mesti kak long terujakan nak bg cikgu hadiah.. maklumlah ni kali pertama kan...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign