Fresh from the owner...

29 May 2012

Puasa Rejab dan Sya'aban.







my foot: dapat ini di FB. perkongsian. kalau puasa dapat pahala ye. tak buat tak dapat dosa pun. kalau mampu buatlah.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. Sama2 lah kita mendapatkan keredhaan dan pahala dari Allah sebagai bekalan di hari akhirat kan..

    ReplyDelete
  2. puasa di bulan rejab n syaaban kita akn dpt ganjaran pahala brganda2 brbnding bln lain.....sama2lh kita bramal....

    ReplyDelete
  3. a'aa betoi tu.. kalu mampu buat.. :-)

    ReplyDelete
  4. yg pnting buat kerana Allah bukan nak tunjuk kat orang ;) ada stgh org nk tunjuk sgt dia ni puasa setiap 3 bulan tu tapi kdg2 solat tak buat :( wallahualam

    smoga kita tak bgitu ;) puasa satu ibadat yg klu kita tak ckp org takkan tau hehehehe

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah....niat nk poserr....tp asek ke laut..huhuh...ok ok...kena poser gak ni..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah...banyak manfaatnya..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign