Fresh from the owner...

26 May 2012

Lima tahun sudah berlalu.


lima tahun dah berlalu. macam-macam yang dihadapi dan diharungi sepanjang lima tahun tu. lima tahun yang aku masih belajar untuk jadik yang terbaik. memang tak mampu nak jadik 100% perfect tapi sedang berusaha untuk menurut segala 'titah perintah'. lima tahun yang mana aku belajar tentang apa suka dan apa yang tidaknya. lima tahun yang dia harus tangani dengan sikap isterinya yang entah apa-apa ni. dan macam-macam ragam jugak.

lima tahun yang penuh ranjau. lima tahun dan dikurniakan dengan tiga permata hati yang bijak dan mempesonakan. lima tahun yang tidak pernah lekang dengan suka, duka, ketawa dan air mata. betapa lima tahun ini ada segala-gala di dalamnya. lima tahun yang hanya kita saja tahu perjalanannya. lima tahun yang tidak terungkap dengan kata-kata. lima tahun dan kita masih di sini. cuba membina hidup sendiri.

betapa lima tahun ini aku berharap agar aku mampu jadik yang terbaik dan mampu menurut segala apa mahumu. lima tahun yang sangat aku hargai akan kehadiran kamu. lima tahun yang tidak pernah aku jangka akan perjalanannya. lima tahun dan aku harap kasih sayang serta rasa cinta itu masih ada atas izin ALLAH SWT.


HAPPY 5th ANNIVERSARY Dear HUSBAND!!!  (♥♥,)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. HAppy anniversary..semoga bahagia selalu ya.

    ReplyDelete
  2. Hepi annvsary sis...:)

    ReplyDelete
  3. selamat ulangtahun
    semoga berbahagia selamanya

    ReplyDelete
  4. hepi aniversary...semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..

    ReplyDelete
  5. Selamat ulang tahun perkahwinan yg ke 5 buat Sal dan suami. Semoga cinta kalian terus mewangi, bahagia selamanya hingga kesyurga sana. Amin

    ReplyDelete
  6. happy anniversary. Cpt je masa berlalukn?ym pn tak sedar, dh 7 thn dah....hiks...

    ReplyDelete
  7. happy anniversary,,
    smoga hidup bhagia bersama suami dan anak2 tercinta..

    ReplyDelete
  8. Wah!!!!! Mama pun 5 tahun semalam! Semoga berbahagia selalu

    ReplyDelete
  9. sekejap je kan kak... dh 5 thn berlalu.. :)

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah dah 5 tahun yer... moga kekal keakhir hayat...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign