Fresh from the owner...

13 May 2012

Azfar turns 1.



Azfar dah besar. dah setahun hari ni. macam-macam dah dia pandai buat. baru je dapat kaki tapi takut-takut lagi nak melangkah banyak tapak. tak apa la dik. slow-slow. tak ada nak rushing-rushing adik cepat berjalan. sekarang ni pun dah tak terkejar. belum 100% dapat kaki lagi ni.

nanti abah balik kita potong kek besar sikit ye. sayang kamu ketat-ketat.


HAPPY BIRTHDAY MUHAMMAD IZZ AZFAR!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments:

  1. Happy birthday Azfar.. Semoga sentiasa sihat dan melangkah maju ke hadapan :)

    ReplyDelete
  2. wah, da setahun yer..slamaat ari jadi jgk untuk azfar..=)

    ReplyDelete
  3. happy bzday azfar..

    mg mmbesar sbgai ank yg soleh :-)

    ReplyDelete
  4. eppy bday azfar .. semiga jadi anak yg sihat , cerdik pandai dan beriman kepada allah hendaknya ..

    ReplyDelete
  5. Happy birthday Azfar..moga jadi anak yang bijak dan penuh kasih sayang :)

    ReplyDelete
  6. Happy Besday Azfar,
    Semoga bila besar nnti jadi anak yg baik dan soleh....aminnn

    ReplyDelete
  7. happy birthday dear.... auntie doakan agr kehidupan azfar trus dirahmati & dpermudahkan sgla urusan d dunia n akhirat.. amin...

    **suka sgt2 nama izz.. dulu lya nk sgt ltk ank nama izz kalo dpt ank lelaki.. sbb maknanya..
    izz->kekuatanku..

    ReplyDelete
  8. Sekejap je dah setahun. [org lain nampak sekejap, padahal ibu yg menjaganya tak rasa plak secepat org lain. Heheh]

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign