Fresh from the owner...

25 April 2012

~ WW #24 ~ Aksi dua beradik.







my foot: selalu jugak berebut, mengusik, bergaduh segala. motto Kak Long, cuma dia je yang boleh pukul Kak Ngah. orang lain tak boleh.  sesiapa je yang buat Kak Ngah, kejap lagi dia pergi la balas semula. hohoho...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. ganas gak kaklong ni..hihi

    ReplyDelete
  2. Samalah macam anak saudara saya. Dia buat takpe. Kalau mama dia marah adik dia pun dia tegur mama dia balik. Siap cakap mama janganlah marah adik ;)

    ReplyDelete
  3. samal-ah dgn anak-anak ema..laki dan perempuan gaduh selalu..dan ada yg sengaja kadi dengki-dengki je

    ReplyDelete
  4. mak oi.....ganasnya kaklong!

    ReplyDelete
  5. ya tuhannn ekekke
    biasalah dik ekekek
    anak2 akk pun same .. ;))

    ReplyDelete
  6. alololo begaduh ke kak?hehe

    ReplyDelete
  7. kesian kakngah..motto kaklong sgt comel..hehe..

    ReplyDelete
  8. hahaha..kak long betul2 ada ciri seorang kakak yg protector.

    ReplyDelete
  9. eh, anak sulung mmg mcm tu. tapi, dia protect adik2 dia jugak walaupun mengganas, betul tak kak? sbb kita tgk pangai auni lah, kadang2 dia lepuk adik dia. tapi bila org lain kata nak ambil adli, dia melalak mcm nak rak.

    ReplyDelete
  10. huii bergusstti plak dia...heheehee

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign