Fresh from the owner...

18 April 2012

~ WW #23 ~ Angry Bird Kami.








my foot: pilihan sendiri masa abah bawak jalan-jalan dua tiga minggu lepas. Azfar je la ibu yang pilih. abah layankan je. apa anak nak, dia beli. katanya, "Bukan selalu pun boleh layan dia orang." okay...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. happy bebeno bila dpt apa yg d idamkn, kan ;D

    ReplyDelete
  2. comel2 nyer model angry birds ni..hehe :)

    ReplyDelete
  3. hehehhe.. comel.. kaklong nmpk dah besar

    ReplyDelete
  4. hikhik...comel je baju angry bird..

    ReplyDelete
  5. ada jgk jmpa kt jualan baju angrybird putih tu..tp terbeli yg cars sebab anak lg obses dgn kete

    ReplyDelete
  6. Meriah!! Semua ada angrie bird.. :D

    ReplyDelete
  7. comel je.... anak2 munna pun dah pandai minta baju angry bird bila nampak kat kedai

    ReplyDelete
  8. comel..budak sekarang hanya tahu angry bird je

    ReplyDelete
  9. sgt comel anak2 akak.tambah comel sbb ada baju angry bird yg ayah belikan..:)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign