Fresh from the owner...

01 April 2012

Siapa Guru Bahasa Malaysia kamu?

aku rasa kalau guru BM dia orang tengok apa yang dia orang buat ni mesti menangis seminggu. penat menagajar tapi tak pass-pass jugak mengeja rupanya. jom layan piccas:-
















my foot: kesalahan ejaan secara besar-besaran. muahaha...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments:

  1. Wa malunya...naper la cam tu ek? Cam takde orang nak pantau.

    ReplyDelete
  2. huhuhu.salah eja la pulak.hahaha.kn dh jd lawak antarabangsa hah....

    ReplyDelete
  3. hahaha sambal iblis tu paling tak menahan..

    ReplyDelete
  4. Hadoi.. jgn makan sambal iblis tu. Kah3x..

    ReplyDelete
  5. kereta plis tu biar betul ni...

    ReplyDelete
  6. uii..malu la weyy...terang2 silap besar tu..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign