Fresh from the owner...

23 April 2012

Pekerja kedai dobi.



ini pekerja baru kedai dobi ye. kecik comel kan? mesin basuh pun lagi besar daripada dia. Kak Ngah ni jadik tukang sibuk je. pantang betul dia kalau orang basuh baju. dia sama sibuk la. nak main air la. nak tengok benda alah tu berpusing la. semi auto macma tu la kan. kalau auto jangan harap la boleh tengok-tengok mesin tu bergerak. hahaha...

ada masa boleh la menolong makcik kecik ni. ada masa tu macam-macam ragam jugak. puas mintak tolong baru nak bergerak. alahai... macma-macam perangai anak-anak ni. ada masa geram je. ada masa buat kita terkenang-kenang. ada masa pulak buat kita senyum je memanjang.






my foot: pendek-pendek pulak la entri aku ni. bukan tak nak taip panjang-panjang tapi dok kejar masa je ni.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. Alolololololo!!
    Rajin nya kak.. ;)

    ReplyDelete
  2. elok-elok nanti terhumbang kat dalam mesin tu pula...bagus anak ibu ni

    ReplyDelete
  3. alahai, cayang nye dia...

    untung ada anak dara kan, rajin tolong keje umah...

    tpi takut gak tgok dia menunduk tu, takut tertonggeng ...huhu, dijauhkan lah...

    ReplyDelete
  4. bagusnya... tp hati2 jtgn tjatuh dlm mesin basuh plak...

    ReplyDelete
  5. hehe perangai sebijik aiman.klu basuh baju dia pun sibuk sekali nak tolong masukkan baju la sabun la..

    ReplyDelete
  6. ehh risoo gee...takut termausk je dlm mesin tu...hik3

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign