Fresh from the owner...

25 April 2012

Kak long yang comel.



tengah ajar si kecik ni tulis nama dia. tapi kejap je mahunya. cepat bosan makcik kecik ni. sabar je la nak mengajar dia. tapi takpe. sekurang-kurangnya dia nak jugak tulis namanya tu. aku ni macam orang mengeja je guna tab ni. huruf pada tab ni comel sangat. nak tekan huruf lain tapi yang keluarnya huruf lain. huhuhu... mengantuk pulak mata megadap benda alah ni. cuaca panas buat mata mngantuk gila. hahaha... alasan. padahal baru lepas kenyang makan. (",)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments:

  1. salam kenal.i dah follow blog kiut ni.follow i balik ye..tq..;D

    ReplyDelete
  2. bdk2 mmg camtu kn kak.. skjap je nk blajo.. tp xpa.. walaupun skjap tp masuk.. :-)

    ReplyDelete
  3. Ha ah, tak best kan guna touch screen utk menaip. Saya lagi la.. guna henfon.. Kecik cinonet je. Rasa berpinor bijik mata.

    ReplyDelete
  4. As salam,

    Mmg comel anak2 akak ni, lg2 bila tgk dorang bergumpal kat entry WW...hehehe.. Sabor jeler... Kaklong yg protective! :)

    ReplyDelete
  5. samala mcm asya... mula2 smngt nk blaja.. lps tu..mula nak main2..huhu..

    ReplyDelete
  6. biarlah kejap je kak....yg pntg jgn dipaksa..kang makin dipaksa,makin lmbt prosesnya :)

    ReplyDelete
  7. tehehehe, kakLong mmg comel. kalau soh auni menulis, dia suka buat huruf o je lah. hahaaa. pastu gmbar bulat dgn dua mata. berapa umur kakLong ni ye kak? rasanya dia kecil lagi kan?

    ReplyDelete
  8. budak2 mmg macam tu,aiman pun nak belajarnya kejap je pastu mengomel penat.klu soh main,tgok kartun tak tahu plak penat..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign