Fresh from the owner...

21 March 2012

~ WW #19 ~ Demam lagi.

cak!!!






my foot: okay. petang semalam Azfar demam. tapi tetap aktif. risau jugak sebenarnya. takut ada infection sebab bunyi kahak macam banyak. tadi bawak ke klinik. alhamdulillah, bunyi kahak tu cuma kat tekak dan bukan kat dada. itu jugak sebab tak banyak entri. memang risau la kalau Azfar ni sakit.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments:

  1. hope azfar cpt2 sembuh.. mmg riso bila ank2 xsihatkan kak..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..

    Sekarang musim demam.. Kesian baby. Moga cepat kebahnya.

    ReplyDelete
  3. Cian budak comel ni, get well soon!

    ReplyDelete
  4. Semoga cepat sihat azfar..

    ReplyDelete
  5. get well soon.
    azfar tumbuh gigi ke kak kena demam ne?

    ReplyDelete
  6. muka sakit camtu punye ceria ek, good boy!

    ReplyDelete
  7. sakit ke tu? mcm tak sakit je. get well soon azfar. cukup risau kalau anak2 yg biasa aktif melepek je. terkebil-kebil tgk org lain main. kesian.

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign