Fresh from the owner...

15 March 2012

Saya ditipu.



ada apa dengan pic ni? tak biasa tengok pic orang menari ke? apa daa... jom la kita tengok pic bawah ni apa yang ada ye:

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*



ha, two in one okay! memang kena tipu la kejap. ingatkan two different person. last-last seorang je rupanya. alahai... kreatif la kau nyah. eh, tetiba pulak kan?! huhuhu....






my foot: macam-macam benda yang kita boleh jumpa dalam dunia yang kecik ni kan?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. hahahahah ai pun tertipu tau!!! kikiki

    ReplyDelete
  2. Ayarkkkkk!!
    Ina tertipu!!
    Hik3!!
    Happy weekend & TC yer!! ;)

    ReplyDelete
  3. ooo...hehe tgk 2x baru faham

    ReplyDelete
  4. sekali pandang mmm tertipu di buatnya

    ReplyDelete
  5. a'ah, ym pnh tgk dier ni menari, huhuhu, menarik.

    ReplyDelete
  6. hahaha...kreatif kau nyah!.

    ReplyDelete
  7. haha hampeh je...

    tipah tertipu ok!

    ReplyDelete
  8. bege tu leh order tau..tp area berdekatan sajela..

    ReplyDelete
  9. heheee...mcm2..kreatif betuila....

    ReplyDelete
  10. yang atas tu mmg ingat 2 orang.huhu

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign