Fresh from the owner...

28 March 2012

Kain tilam buat baju.














my foot: memang sebijik sebijon macam kain alas tilam tu kan? kalau dia orang tengok mesti dia orang ni menyesal la pakai. muahaha...

sumber: forum carigold.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. hehe... jadi je diaorg ni kan

    ReplyDelete
  2. hahahah..siotje sapela pandai carik ni..mcm org da buang tilam tu dorang kutip buat baju..hikhikhik..

    ReplyDelete
  3. hehe~ kreatif tul alas tilam leh jadi baju.

    ReplyDelete
  4. kuang..kuang..kuang...sekali sama dgn tilam daa...

    ReplyDelete
  5. ada je dorang ni tau. pandai je.

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign