Fresh from the owner...

26 March 2012

Jom jadi orang putih yang cuba nak cakap melayu.

sumber dari FB





my foot: teringat masa zaman belajar dulu. roomate aku dok speaking je. ada la jugak cakap melayu tapi kureng. dia lahir kat London. sekolah kat Malaysia pun baru je lagi masa tu. ayah dia diplomat. tu yang dia dok ikut trevalling je. dan dia pernah tanya aku apa maksud 'seperjuangan'. aku bagi  jawapan 'orang yang pergi berjuang'. dan dia percaya. hahaha... au cakap dengan dia aku kelentong je. alahai nina... kesian kat kau kena dengan aku kan? ngeee...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. asyik kena bulilah ya...kesian hihihi

    ReplyDelete
  2. Tak baik tipu nina. Tapi maksud yg awk bagi tu mcm dah nak hampir la kan. Cuma lari skit je. Heheh.

    ReplyDelete
  3. apa cite si nina ni sekarang..mesti dah pandai cakap melayu

    ReplyDelete
  4. lawak petang ni kak.. hilang ngantuk.. kikiki..

    ReplyDelete
  5. ooo akak knekn kwn yer..hihii

    ReplyDelete
  6. ksian gila dekat kawan awak yg tak tahu maksud seperjuangan tu..:)

    ReplyDelete
  7. hahaahah mcm ni pun buleee?

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign