Fresh from the owner...

12 March 2012

Irma Hasmie temui jejaka di Tanah Suci?




katanya si selebriti yang cantik manis ini bertemu dengan jejaka yang dikatakan bakal mengikat tali pertunangan dengannya itu akhir bulan ini, ditemui Irma Hasmie di Tanah Suci. jika benarlah berita tu... Ya Allah jodoh dipertemukan di Mekah. alahai... sejuk jantung dan paru-paru Irma.

jika benar, semoga jodoh berkekalan sampai ke syurga dan beroleh kebahagiaanlah hendaknya. mesti pasangannya tu sama cantik dan sama padan dengan si empunya diri kan?






my foot: suka tengok Irma Hasmie ni bertudung. manis je. sejuk mata mak mertua memandang. ngeee...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. Sy pun suka gak tgk ima bertudung;)

    chantek...ayu,,,

    ReplyDelete
  2. Kalau betul, alhamdulillah. Saya sangat lega sebab Irma tak jadi dgn Nabil dulu. He don't deserve her.

    ReplyDelete
  3. suka juak irma dah dapat jodoh hihihi

    ReplyDelete
  4. sgt manis sejak dia bertudung kan
    semoga jodoh kali nie berpanjangan ;)

    ReplyDelete
  5. sangat manis dia bertudung..ALhamdulillah

    ReplyDelete
  6. oh betul ke?

    suka sgt dgr...syukurrr...

    untung lelaki tu dpt org cantik dan baik cam irma ni kan...

    ReplyDelete
  7. munna pun suka dia ni....lagipun lepas bertudung dia mmg berubah habis....

    ReplyDelete
  8. irma ni mmg cantik.. hope apa yg dirancang berjalan dgn lancar :-)

    ReplyDelete
  9. kalau betul..Alhamdulillah... :)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign