Fresh from the owner...

27 March 2012

Hukum menyebut: 'Semoga kekal ke anak cucu.'








my foot: baru tahu juga sebenarnya.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. baru tau jugak..tq for the info.

    ReplyDelete
  2. ooo...makruh yer. Thanks for the info.Baru tahu nih...:)

    ReplyDelete
  3. lya pon baru tau...

    tp lya kalo ucap slalu kata " smoga kekal hingga ke akhir hayat"

    ReplyDelete
  4. Baru tau juga. Saya suka ucap semoga kekal ke akhir hayat. Takut, setakat dpt cucu je.....

    ReplyDelete
  5. ooo yeke.. sy pun baru tahu..

    ReplyDelete
  6. woo sy selalu sebut semoga bahagia hingga kehujung nyawa.macam mana plak ekk hukumnya?hehe..

    *sy 28,pangkat akk la..:)

    ReplyDelete
  7. eca xsuka ckp,"sampai ke anak cucu"...kang ada anak cucu,bercerai pula..so eca suka cakap,semoga beroleh kebahagiaan hingga ke akhir hayat.....ntah bila pula org nak ucap kan eca ne.hahaha.

    ReplyDelete
  8. Sib baik mzkruh aje dik, bukan haram, sbb xmungkin haram sbb kita mendoakan, soo lepas nie kena tukar lah kan, idoklah pualk ustaz idrus bg cdgn nak ucap ape kan huhuh

    ReplyDelete
  9. haah.makruh rupenye.maksudnye kite kena berikan doa yg lebih baik buat mereka. =)

    ReplyDelete
  10. betul tu...saya pun suka cakap semoga kekal ke akhir hayat..

    ReplyDelete
  11. kita pnh dgr org berborak "smg bahagia ke anak cucu" pastu ada sambung, "sampai anak cucu je ke? pastu?" then org tadi mcm terpinga-pinga. "sampai akhir hayatlah" pastu gelak2. pastu kita fikir, betul juga. kita selalu cakap bahagia hingga bila-bila. infinity.

    ReplyDelete
  12. selalu cakap semoga berbahagia hingga akhir hayat..

    pasal hukum ni baru tahu..thanks akak sbb share

    jenguk petang ;)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign