Fresh from the owner...

27 March 2012

GA Duet akan dilancarkan Jumaat ini.

promosi awal-awal. hehehe... harap-harap ada la yang nak join GA ni. tak ada sponsor grand-grand ye. sendiri-sendiri sponsor je. untuk hargai 'peminat'. muahaha... peminat la sangat. lebih kepada menghargai readers blog. nak buat grand-grand tu nanti dulu la ye.

sekarang ni tengah nak buat banner. banner pun sempoi je. nanti tengok sendiri la. ni kira quick update ye. nak siapkan Kak Long kejap. nanti BW.




my foot: lap you all la... ^_^


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. insya allah akan turut serta

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..akan join klu sempat

    ReplyDelete
  3. kalo x yh n3 nk join :)

    ReplyDelete
  4. nak buat GA ni kene ade komitmen kan...

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah join.. semoga berjaya :-)

    ReplyDelete
  6. wah klu sempat msti join nie.join utk menghargai persahabatan ini juga..:)

    ReplyDelete
  7. berduet dgn sapa pula ne eh?..tertanya2x...hehehe..insyaallah eca JOIN :)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign