Fresh from the owner...

19 March 2012

Diserang lagi.



tak sempat untuk BW. buat entri autopost je. itu pun tak sempat nak buat lagi dua. kekangan masa dan sedikit kepenatan pagi tadi. pulak tadi kena migrain. adoiii... memang tak boleh nak buat apa. rasa nak baring dengan tidur je. kalau aku migrain memang macam tu la. walaupun bukan senang nak tidur tapi bila dapat tidur mungkin boleh kurangkan sikit sakit tu.

dah lam tak kena migrain sebenarnya. bila kena, kesian kat anak-anak sebab aku memang letak dia orang dalam bilik je. Azfar la terutamanya. kalau tak. siapa nak tengokkan. aku kalau dah migrain siap ada rasa nak muntah. tu yang kalau husben ada boleh pass anak-anak kejap. okay, macam la dia tak kerja kan. huhuhu...

aku tak pernah bergantung pada ubat kalau kena migrain. malas. sebab sebelum ni aku makan uphamol 550 ke? entah aku pun dah lupa namanya. asal sakit makan ubat. takut bergantung sangat dengan ubat, last-last aku stopped. bila sakit tahan je la. kalau pagi tu dah start rasa sakit, aku tahu sakit tu akan hilang menjelang tengah malam. kalau petang kena, alhamdulillah. sebab rasa sakit tu datang perlahan-lahan. bukan terus sakit macam tu je.

tapi untuk hari ni aku makan jugak ubat KK dua biji. yang kesannya aku tak rasa langsung. tetap sakit. hahaha... tapi tawakal jugak la. mungkin kesannya lambat kan?





my foot: yang bagusnya anak-anak ni dok layan aku yang sakit ni. Kak Long la yang terbaik. siap selimutkan dan tepuk-tepuk aku tidur. Kak Long memang anak yang baik. semuanya la yang terbaik. Ibu SAYANG kamu dan kamu dan kamu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. akak pun selalu kena ni..rehatla..untung dapat anak macam dorang.

    ReplyDelete
  2. kaklong ni mmg baguslah.. baik!! sayang dkt mama dia... sejuk perut akak prgnantkan ank2 :-)

    ReplyDelete
  3. baiknya klong... ema tak penah kena migrain..tp member ema ada..memang tak menahan sakitnya

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign