Fresh from the owner...

22 March 2012

Daripada sapphire ke diamond.



entri tertangguh ni. nak buat hari tu lagi dah tapi terlupa je. last-last tersadai. hahaha... ika sebelum ini aku dapat sapphire je (ada di entri INI), kali ni dah up sikit ye. dapat diamond. ha, siapa nak bagi diamond senang-senang macam tu je?


terima kasih ye kak tihara atas anugerah kedua ni. wah, berseri la rumah saya ni sebab dapat diamond kak oiii... hehehe... berkilau dengan sapphire dan diamond. kamu dan kamu ada ke? ^_^






my foot: kita menghargai orang lain dengan cara kita tersendiri kan?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. hehe ingatkn hb bagi....

    sikap saling hargai mnghargai mmng wajar dpupuk krn ia mmbw bahagia dlm dunia blog hehe

    ReplyDelete
  2. wah, bukan senang nak tersenarai camtu kan!

    congrats :)

    ReplyDelete
  3. sy x der.. hehe.. btw tahniah kak.. makin berseri2 rumah akak ni.. :)

    ReplyDelete
  4. nasib baik umah saya dah penuh dgn berlian..muahhahah

    ReplyDelete
  5. tahniah ye kak. rumah kita takde pun berlian dan intan bagai ni, cukup sekadar kawan2 yg dtg menyerikan suasana. tapi dpt mcm ni, terasa dihargai kan? hihiii.

    ReplyDelete
  6. sy takde..sy tak suka berhias.hiks..

    ReplyDelete
  7. wah..siap dpt award! tahniah!

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign