Fresh from the owner...

23 March 2012

Anjing pun boleh masuk rumah?

hahaha... ada apa dengan tajuk? suka buat tajuk entah apa-apa. kadang-kadang tu dok melangu depan lappy ni dalam 15 minit tapi satu tajuk pun tak dapat nak fikir. apa yang terlintas, itu la yang kita guna pakai ye. ngeee... siapa yang bagi anjing masuk rumah? jiran aku yang chinese tu pun anjing dia dok kat bahagian belakang rumah. tak adanya dalam rumah.

cuma ni cerita Azfar yang suka sangat dengan barang-barang yang kakak-kakak dia pegang. itu yang dipegang, itu la yang dia nak. tapi selalunya itu kerja Kak Ngah. apa yang Azfar pegang, itu yang dia nak. pening kejap kepala ibu ni dengan gelagat budak tiga orang ni. kalau dah letak dalam satu bilik, memang bising la. macam-macam ada.

bukak buku je nampak pic anjing.

membaca la sangat ni. hikhikhik...


ala, pada buku tu je ada pic anjing. bukan ada anjing betul pun masuk rumah. hahaha... gila kau nak bagi anjing masuk rumah. sekarang ni kera dok usha-usha nak masuk rumah ada la. kawasan dia orang dah banyak yang diclearkan. untuk bina rumah la, besarkan jalan la. dah tak ada tempat lain dengan makanan, itu yang kera-kera tu berani singgah kat rumah nak ambik makanan.

tapi aku takut jugak sebab garangnya kera ni semacam sikit. aku masa budak-budak dulu dah experienced berdepan dengan kera garang ni. pergh... takut der!!! eh... eh... cuma nak cerita tentang si handsome boy yang pegang buku tu macam la dia membaca sangat. kalau nampak kakak-kakaknya pegang pen, dia datang dekat nak ambik. lepas berebut tu, dia ambik pen masuk dalam mulut.

alaahai... Azfar oh Azfar!!!






my foot: kurang lena pulak Azfar malam ni. sakit perut agaknya sebab malam semalam dia makan bubur banyak jugak. hmmm...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. uii..bahaya tu kalau kera duk usha2..kang ada nanti kalau dia lapar dia dok cari mknan dlm umah plk..hati2...

    ReplyDelete
  2. bagus... nanti mesti azfar akn minat dgn buku.. sy start ajar alisha dgn buku start umo 3 bln... umo 8 bln, dh pandai tgk2 buku.. kiranya xdalah buku tu jd mgsa kne koyak lg ...hihii

    ReplyDelete
  3. bagusnye kecik2 minat baca buku :)

    ReplyDelete
  4. ingatkan apa le tadi, he he he

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign