Fresh from the owner...

02 February 2012

Pening! Pening!

berpinar kejap mata aku ni dok mengadap lappy. daripada semalam dok memilih pics dengan edit pics kawin my BIL. pics ada berjuta-juta lemon. pening nak pilih. takut terlebih pilih nanti tak muat pulak dalam album. 

aduhai... kesian dia. kawin dah hampir nak cecah 3 bulan tapi kakak iparnya ni dok terhegeh-hegeh buat kerja. bukan rushing pun tapi kesian jugak kat dia.

tu la... patutnya tempah je photographer. lepas seminggu kawin dah boleh dapat albumnya. tunggu aku alamatnya macam ni la. ngeee... 

tak apalah dik. kali ni konpem siap la. hahaha...





my foot: sabar je la kan?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. xpa.. mesti adik paham.. yela, kak ipar dia busy.. :-)

    ReplyDelete
  2. Takpe...yg ptg ttp ader kan..dier fhm tu akak dier ni bz, hehe

    ReplyDelete
  3. ema pun tgh edit gambar orang kahwin

    ReplyDelete
  4. bg jek semua..takleh eh...heheee

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign