Fresh from the owner...

21 February 2012

Ini parking saya yang punya.



ke mydin bawak anak-anak beli barang. masa tengah tunggu abah bayar harga barang, aku bawak anak-anak duduk kat luar. ternampak kereta ni parking sebegini. aku tak tahu la sama ada drivernya tak pandai parking ataupun ala-ala bengong. tapi sikap macam ni la yang tak patut ada dalam diri orang yang memandu kan?

area mydin biasanya parking penuh. dan kalau parking macam ni, orang lain pun jadik susah nak parking. aku tunggu jugak nak tengok ownernya. kereta ni dimiliki sepasang suami isteri. dan tak ada pulak dia rasa bersalah parking macam tu. bengong la. geram aku dengan orang-orang macam ni.

hah, tak pasal-pasal masuk dalam blog. malas nak padamkan platnya tu. boleh gitu? siapa suruh dia parking tak betul.






my foot: alahai... tak ada salah pun nak betulkan parking kan? kalau tercalar kereta tu mesti dia marah. tapi salah siapa?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. hehe..selalu la gak jumpa org parking gini.. kdg2 mmg geram..sbb cara aprking ni.. ruang y ptt leh prking jd x dpt parking..dh rugi satu space

    ReplyDelete
  2. tgk entry ni tibe2 teringat pasal iklan org parking kete sebijik macam dlm gambar ni..

    ReplyDelete
  3. mmg geram. skt hati. rasa nak turun tampal note. bagusnya cara awak meletak kereta, kalau ada 10 parking mcm awak ni, mmg habis bengkrapla sekolah memandu. hihiii.

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign