Fresh from the owner...

26 February 2012

Cheating husband!

bukak forum dan terbaca tentang elakkan menipu isteri atau padah menanti. hahaha... memang terbaik la. tapi semua tu tak berlaku pun kat negara kita ni. ni semua gambar kat luar sana. mungkin ada yang berlaku tapi tak ada la yang sampai buat macam ni kan?






yang ini pulak perceraian pertama yang melibatkan September 11th WTC attacks. boleh baca sendiri. memang terang-terang tertangkap. bengong kan? t









my foot: tu la... siapa suruh ada affair dengan perempuan lain. kan dah kena free macam tu je.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. ehehehe.. jangan2 main dengan isteri... nayaaa tau.. aha

    ReplyDelete
  2. nasib badan dorglah.. pandai sgt buat.. dptlah..

    ReplyDelete
  3. hahaha..padan muka!buat jahat lagi!

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign