Fresh from the owner...

06 January 2012

Tanyalah Ustaz di TV9.


dah dua pagi dia macam ni sebenarnya. Azfar bangun awal. memang biasa pun dia bangun awal kecuali dia tak sihat. time tu lambat sikit la bangunnya. semalam masa aku ironkan baju Kak Long, ayah aku pegangkan dia kejap.

masa ni ayah aku tengok Tanyalah Ustaz kat TV9. hari sebelum tu pun macam ni jugak. Azfar ralit tengok tv. macam faham je apa yang ustaz tu cakap. tajuk sepanjang dua hari ni, Mati Syahid. tengok je la macam mana rupa dia bila dengar ustaz tu bercakap. macam dah besar dan faham sangat-sangat kan? hehehe...


tengok tv sama macam tok abahnya jugak. hopefully Azfar besar jadik orang yang beriman. dan hopefully ibunya ni tabah dalam mendidik anak-anak supaya jadi insan dan makhluk yang berguna kepada semuanya. amiiin!!!







my foot: line berukband dah out rupanya. tak sedar pulak aku.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. ALOLOLOLO...CHOMELNYAA
    Tlg doakan azfar sama...aminnnn

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign