Fresh from the owner...

18 January 2012

Pengasuh anak teruna saya.

hahaha... tajuk macam aku hantar Azfar tu untuk orang jaga kan? tak ada la. still ibu yang jaga sebab abah tak bagi kerja. cuma kalau kat rumah ayah aku ni, ramai sangat tukang asuh Azfar. tukang sibuk nak pegang. balik sekolah je nak pegang Azfar dulu.

Azfar bangun tidur berebut kadang-kadang tu nak dukung. pening kepala mak bonda ni ha. daripada sebesar umur 3 tahun (Kak Ngah la tu. Kak Long pun sama) sampai la ke umur 15 tahun memang rajin pegang Azfar. cuma bila yang kecik-kecik pegang, aku kena tengok jugak. takut jatuh je.

jom layan pics Azfar dengan abang sepupunya. abang sepupu dia ni dah Tingkatan 2. tapi kadang-kadang melayan adik tu macam dah umur setahun dua.

macam ye je tengok tv.

tunjuk apa la tu.

tengok tv lagi.

dah mula tarik rambut.

cari kutu ke dik?







my foot: Azfar dah besar. dah 8 bulan. entah berapa kilo la budak kecik ni.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. heheeh seronok tgk telatahnyaa...
    mcm diperkudakan je si abg tu...

    ReplyDelete
  2. biasalah...

    akak time balik kampung belah abah dia.. abis anak2 akak dibawak rempit p kedai beli jajan, punyale risau akak sebab pak ucu dia org tu br darjah 6, naik motor kat felda bukan pakai helmet pun,.. nak tegur takut mak metua terasa, x tegur akak yg cuak,.. anak ooiii...

    ReplyDelete
  3. eeiii comei jer dok atas bahu hehehe..kemain pandai lagi ekk

    ReplyDelete
  4. blk kmpg, mak boleh rileks sikit fasal ramai yg nak memegang.

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign