Fresh from the owner...

19 January 2012

Nama-nama yang sering diganggu Jin. Jangan sampai syirik.

dah keluar kat banyak tempat pasal ni. pasal nama-nama yang sering diganggu jin. sebab ada yang tak puas hati dan tanya dengan ustaz-ustaz lain. bagus jugak. ada pandangan daripada pelbagai pihak. semuanya atas kita sebenarnya. jangan terlebih percaya sebab apa yang berlaku atas keizinan Allah SWT.

ada jugak anak-anak dengan nama tu tak kena pun macam yang ustaz ni cakap. secara kebetulan je. ini apa yang dikongsi oleh el-imy.net. boleh klik sini kalau nak baca pasal tu. terima kasih el-imy. saya kongsi ye apa yang awak dah bagi kat saya tu.








my foot: kesimpulannya kalau terlebih percaya memang syirik sebab kita percaya Allah berkuasa atas segalanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

  1. memang ada yang percaya pada benda cemni.. sepatutnya percaya pada Allah.. bukan semuanya macam tu... mungkin kebetulan sahaja kan kak :)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign