Fresh from the owner...

21 January 2012

Membantu adik Adrianna.

dapat email daripada seseorang. memohon bantuan untuk adik Adrianna. disertakan serba sedikit cerita disebaliknya dan wajah si kecil yang menanggung derita.

Dia kini menderita akibat masalah saluran jantung, memerlukan kos pembedahan di IJN. Adik Adrianna Juliana Bt Mohd Jasni berumur 7 tahun merupakan anak yang kelima dari tujuh adik beradik, berasal dari Kuala Langat, Selangor. Pekerjaan kampung yang tidak seberapa oleh ayah dan ibu bagi menyara kehidupan keluarganya tidak mencukupi utk menanggung kos pembedahan Adrianana iaitu sebanyak RM 20,000.00 Sumbangan anda boleh di salurkan ke a/c* Maybank (164342225893)* Semoga dengan sedikit sebanyak derma anda itu akan memberi harapan yang besar kepada adik Adrianan untuk meneruskan kehidupan seperti kanak- kanak yang lain. Terima kasih.


itu antara petikan email. aku membantu seadanya. kat bawah ni pulak wajah si kecil yang menunggu bantuan untuk diselamatkan. mudah-mudahan ada yang sudi membantu.
















my foot: sayu hati tengok budak kecik seusia ni dah terpaksa hidup dengan wayar dan macam-macam jenis ubat. sudah perjalanan hidup dia sebegitu kan?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. ala sian...penat wajah dia

    ReplyDelete
  2. tulaaa...berat mata memandang berat lagi bahi memikul ek...semoga akan dapat perhatian dan bantuan yg sepatutnya...

    ReplyDelete
  3. Ya Allah... siannya adik ni. dgn wayar2 yg byk tu.. sayu je hati..

    ReplyDelete
  4. saya tidak tahu betul atau tidak...tapi berdasarkan blog2 lain, ada yang mengatakan adik Arianna sudah meninggal dunia.

    wallahualam...

    ReplyDelete
  5. kakyong pun ade terima email ini..

    dan bila ditrace email ini sebenarnya sudah berlegar sejak Oct tahun 2009 lagi.. & ada info yg kata adik ni dah meninggal dunia..

    cuba juga trace contact no, tp x dapat... so cuba check dulu a/c mbb ni atas nama siapa?

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign