Fresh from the owner...

19 January 2012

Harap memahamilah ye!










my foot: muahaha... kalau tak faham jugak tak tahulah.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. tak suka dgn bau rokok..busuk!!

    ReplyDelete
  2. dalam rumah saya mmg kawasan larangan merok wlpun takde signboar ni.. nsb baik tetamu yg dtg paham... sebab kt pening bau rokok ni.. yg herannya abah hisap rokok lenteng tu kt ok jer. sbb dah terbiase dr kecik kot dgn bau rokok tu hihihihihi....

    ReplyDelete
  3. hahaha.. bgus ni.. bg pengajaran sikit kat kaki smoking kan... salam perkenalan sis..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign